Wij organiseren jullie huwelijk van JA tot Z!
Alles moet tot in de puntjes in orde gebracht worden, want trouwen doen jullie niet elke dag. In samenspraak met het toekomstige bruidspaar maakt onze weddingspecialiste Heidi jullie trouwfeest bij Hotel Beveren onvergetelijk. Wij regelen samen met jullie alle zaken van JA tot Z!
Waarom uw trouwfeest bij Hotel Beveren?
- Al meer dan 50 jaar ervaring in huwelijken & feesten.
- Alles is naar eigen wens aan te passen samen met onze weddingplanner Heidi.
- Het kersverse bruidspaar mag gratis overnachten in een luxueuze suite. Ook jullie gasten kunnen blijven slapen aan een gunstig tarief in een van onze 204 kamers.
- Makkelijk te bereiken locatie met 220 gratis parkeerplaatsen voor de deur.
- Alle faciliteiten onder één dak: een locatie voor uw ceremonie, receptie, diner, dansavond en zoveel meer!
Catering op maat
Uw gasten kunnen genieten van een receptie met heerlijke hapjes. Daarna is er een diner mogelijk, aan tafel, in buffetvorm, of als BBQ of walking dinner. Ons dessertbuffet is een echte eyecatcher om de dansavond feestelijk te starten. Uiteraard kunnen wij ook nachtelijke hapjes verzorgen voor de kleine honger; onze snackmuur valt bij velen in de smaak.
Naast onze zalen hebben wij ook twee restaurants die ideaal zijn voor uw weddinglunch.
Kies eigen aankleding & een zaal volgens uw stijl
Van der Valk Hotel Beveren beschikt over 14 zalen, er is dus een ruime keuze voor elk gezelschap en elk trouwfeest. Elke zaal is zelf aan te kleden, maar uiteraard hebben wij ook verschillende decoratiemogelijkheden die naar smaak aan te passen zijn. De kleur van uw stoelen, linnen voor de tafels, alsook bloemenpakketten die uw zaal volledig kunnen opfleuren. Meer info kan u terugvinden in onze huwelijksgids of via onze weddingplanner Heidi.
Bekijk onze huwelijksgids 2024!
Liever op locatiebezoek?
Kom vrijblijvend eens langs en bekijk ons aanbod aan zalen. Onze weddingspecialiste staat voor jullie klaar en beantwoordt alle vragen tijdens een uitgebreide rondleiding.